KELL 16.00 - 19:30
Turundus ilma strateegiata on nagu pime draakon - see võib pursata tuld ja mõjuda hävitavalt (enamasti eelarvele) ilma põhjuseta.
Turunduse töötoas tutvume tasuliste ja tasuta turunduskanalitega, mis on head startupidele oma äri kasvatamiseks. Alustaval ettevõttel on tihti piiratud ressursid nii eelarve kui ka inimeste osas ja seetõttu proovime kindlaks teha, milline turundusstrateegia sobib just teie tootele või teenusele kõige paremini ning kuidas seda edukalt rakendada. Käsitleme tööriistu millega määratleda oma ideaalne klient, koostada hea turundussõnum ja kuidas leida parim turunduskanal klientideni jõudmiseks.
Töötoa viib läbi Promoty turundusjuht Marelle Ellen. Promoty on platvorm, mis toob kokku brändid ja Instagrami sisuloojad: nii kümnete tuhandete jälgijatega influencerid kui väiksema jälgijaskonnaga mikroinfluencerid. Eelnevalt on Marelle olnud Baltikumi suurima ärifestivali sTARTUp Day turundusjuht. Lisaks on ta viimased viis aastat vabakutseline kasvuturundajana, töötades koos varajases staadiumis startuppidega.
Juhised seoses COVID 19 olukorraga:
- Hoia õpperuumides ja koridorides vahet
- Soovitame kanda maski
- Palun pese ja desinfitseeri oma käsi
- Kui sa tunned end haigena või oled kokku puutunud kellegagi, kellel on COVID-19 sümptomid, palun jää koju.
Sündmust toetab Euroopa Sotsiaalfond.
Olen teadlik ja annan oma nõusoleku järgmises:
1. Osalen avalikul üritusel, mida pildistatakse ja filmitakse.
2. Pildi- ja videomaterjali võidakse kasutada turunduslikel eesmärkidel programmi teavituses.
3. Kogutavaid andmeid kasutatakse ettevõtlusõppe programmi Edu ja Tegu partnerite poolt osalejate statistika ja tagasiside kogumise eesmärgil.